Ile Was tu było..

sobota, 29 marca 2014

Yes or not...?

Cześć!
Może zacznę od tego, że dawno nie napisałam żadnego rozdziału..
i być może nie napiszę.
Przynajmniej nie w tej wersji opowiadania.
Długo się nad tym zastanawiałam i..
ach, bez owijania w bawełnę!
Myślę, że najlepiej by było gdybym usunęła wszystkie dotychczasowe rozdziały
i zaczęła tą historię od początku.
Lepiej napisany nie tylko gramatycznie, stylistycznie itp.,
 chodzi mi tutaj głównie o zmienienie biegu tej historii.
Przeczytałam ponownie wszystkie rozdziały
i wcale się nie dziwię że nie mam czytelników!
Sama się pogubiłam w tym co czytałam.
I zupełnie nie wiem, czy mam się z tego śmiać czy płakać.
 Naprawdę.
Zaczęłabym pisać od dzisiaj, więc potrzebowałabym trochę przerwy na napisanie
paru rozdziałów. 
Tak na wszelki wypadek.
Napisałabym wszystko mniej więcej do tego momentu, tylko..
czas.
To zajęłoby dużo czasu.
Najprawdopodobniej kilka miesięcy...może nawet 2 lub 3.
To jest już praktycznie postanowione, ale miałabym do Was małą prośbę.
Moglibyście wyrazić swoją opinię? 
To dla mnie ważne..
Popieracie mój pomysł?
Czy uważacie, żeby zostawić to tak jak jest?
Coś, ktoś, cokolwiek...?

PS. Jeśli postanowię jednak napisać to od nowa, to o tym napiszę.

Jeśli ktoś to przeczytał to dziękuję i przepraszam.
Pozdrawiam,
~Sky xx

3 komentarze:

  1. Cześć! Dodałaś swojego bloga na Księgę opowiadań, jednak nie dodałaś banneru. Proszę o uzupełnienie w ciągu 7 dni
    -Lou Anne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, a wiec zaczynam: nie wiem co ci się nie podoba, no ale dobra autor jest zawsze bardziej krytyczny do swoich prac niż inni. Mi osobiście podoba się tak jak jest, ale jeśli chcesz pisać od nowa, to spoko, może kilka momentów zakończy się inaczej, lepiej. Tylko trochę mi szkoda, że chcesz usunąć. Ale huh raz się żyje, YOLO!!! I bardzo mi się podoba nowy wygląd/baner/nagłówek nie wiem jak to nazwać.
    P.S. NIE WAŻ SIĘ POMIJAĆ MATTA, JA KO KOCHAM SZCZERĄ MIŁOŚCIĄ!!!!!
    No więc ten tego, powodzenia, weny i tam tego wszystkiego co potrzebujesz.
    I ja wciąż czekam na mój prezent kochanie ;** nie mogę się doczekać co to za zdjęcie, lol ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tym zdjęciu! Naprawdę, ta choroba zrobiła mi coś z pamięcią. Dostaniesz je w środę!
      Co mi się tutaj nie podoba? Och, wszystko od A do Z! Mometami ta historisjest komplrtnie bez sensu i wszyscyotym wiemy!
      Co dotej twojej miłości do Matt'a, to może go bdzieś wcisne, zobaczę.
      Ktoś docenił nowy wygląd! Chwała ci Ula! Dziękuję xx

      Pozdrawiam,
      ~Sky xx

      Usuń